چگونه می توانم کلیه بیماری را دوباره کار کنم

پنج شنبه 26 مرداد 1396
ن : lafee

چگونه می توانم کلیه بیماری را دوباره کار کنم

در نتیجه نارسایی کلیه اتفاق می افتد، کلیه نمی تواند کار کند زیرا باید کیفیت زندگی و امید به زندگی خود را به طور جدی کاهش داد، در نتیجه بیماران از این موضوع که چگونه دوباره کلیه ها بیمار می شوند، تعجب می کنند.

با توجه به این که بیشتر و بیشتر بیماران از معایب دیالیز آگاه هستند، انتظار میرود که درمان برای کمک به بیماران با مشکلات بیماری کلیه مورد انتظار باشد. برای این منظور، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ سالهاست که با هم کار می کنند و پس از آن یک سری درمان های طبیعی برای حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل انجام می شود.

این درمان ها در سراسر جهان به دلیل عملکرد قابل توجه خود در بهبود بیماری کلیه و بهبود عملکرد کلیه، محبوبیت زیادی به دست می آورند.

اول از همه، درمان حذف توکسین ها به منظور حذف سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل اتخاذ می شود که نه تنها مانع از آسیب بیشتر در سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود، بنابراین پاک کردن سموم مختلف محصولات زیستی نقش مهمی در ترمیم سلول های کلیه و بافت بیمار دارد.

پس از آن، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و دیگر درمان های طبیعی برای بهبود کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیمار مطابق با شرایط بیمار انتخاب می شوند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو دارو کیسه ها، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند. در همان زمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم در داخل کلیه تحویل داده شود.

با کمک این درمان ها، اگر بیماری آسیب بر عملکرد کلیه کمتر از 50٪ باشد و اگر آسیب به عملکرد کلیه بیش از 50٪ باشد، وضعیت بیماری می تواند معکوس شود، اگرچه ما توانایی تغییر وضعیت بیماری را نداریم ما بهترین های ما را امتحان خواهیم کرد تا به کاهش سرعت پیشرفت بیماری کمک کنیم و به شما در زندگی بهتر کمک کنیم.

آیا می خواهید به دنبال یک درمان برای انجام کلیه کار دوباره؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/225.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم کلیه بیماری را دوباره کار کنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.